Administrativ medarbejder med stærk teknisk forståelse

Kunne du tænke dig at brilliere i en rolle, hvor du arbejder i krydsfeltet mellem tekniske og administrative opgaver?

"Du bliver en del af et stærkt serviceteam, hvor vi kender kundernes behov. Her kan du virkelig udfolde dine tekniske og administrative evner, mens du arbejder både tæt på og med kunderne."

– Carsten Suhr, Service Business Unit Manager

Fra ordre- og reservedelshåndtering til tekniske serviceprojekter

Vores motto i serviceteamet er: Salg sælger den første maskine, mens det er os i service, der sælger resten. Vi sætter en stor ære i at kende kundernes behov og pleje vores stærke, langvarige samarbejde.

I hverdagen har du rig mulighed for løbende sparring med dine kolleger – fra salg og design til produktion og fremstilling samt sparring og samarbejde med dine kolleger i eget team og på tværs af organisationen. Det giver dig de bedste forudsætninger for at supportere virksomhedens mange servicekunder effektivt og kompetent.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere at:

  • stå for teknisk reservedelsbehandling samt ordre- og indkøbshåndtering

  • være med til at lave tilbud på fx reservedelsbestilling – fra godkendelse til fakturering

  • pakke reservedele og bestille fragt hertil

  • oprette reklamationssager og assistere med behandlingen af disse

  • deltage i serviceprojekter, herunder fx større reservedelsudskiftning, ombygninger eller modificering af stationer og maskiner til flytninger af maskiner og udstyr

  • supportere kolleger ’i marken’ med fx ordrenumre, tidsregistrering, booking af hotel m.m.

En serviceafdeling med god plads til dig

Som vores nye kollega får du din daglige gang på vores 12.000+ kvadratmeter store virksomhed i Fårevejle.

Du bliver budt velkommen i vores serviceafdeling, hvor du samarbejder tæt med både administrativt personale og serviceteknikere. Vi møder typisk på arbejde mellem kl. 7-9, men vi har dog en fleksibel tilgang mht. tilrettelæggelse af arbejdstid og work-life balance.

"Vi arbejder målrettet på at styrke vores allerede gode samarbejde yderligere – både i teamet og på tværs af organisationen. Det får du også stor indflydelse på." – Carsten Suhr

Du er dygtig til kundekommunikation og kan læse og forstå en teknisk tegning

Vi forestiller os, at du har en stærk teknisk forståelse – måske er du endda uddannet teknisk assistent eller lignende. Det vigtigste er dog, at du:

  • kan læse og forstå en teknisk tegning

  • har kendskab til reservedelsbehandling

  • har kendskab til CAD-programmer såsom SolidWorks

  • er avanceret bruger af MS Office-pakken, herunder særligt Word, Excel og gerne PowerPoint

  • har let ved at lære nye IT-systemer at kende – i PJM arbejder vi med MS Business Central (ERP)

  • taler og skriver dansk samt engelsk på professionelt niveau.

Vi tilbyder

  • attraktive løn- og ansættelsesvilkår

  • pensionsordning og helbredsforsikring

  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

  • lækker kantine

  • personaleforening – sociale, kulturelle og sportslige arrangementer

  • … og ikke mindst gode kolleger og et stærkt sammenhold.

Er du interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på tlf. +45 7245 9607.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

 

Er det noget for dig? · så Ansøg i dag!

Du søger stillingen gennem Jobindex.

Ansøg nu