Management Assistant

Vil du have en stilling, som du i høj grad er med til selv at præge? Og har du lyst til at understøtte flere af vores forretningsområder med en bred vifte af praktiske og administrative opgaver?

Hos PJM A/S har vi en fælles målsætning: Vi vil være virksomheders foretrukne partner inden for automation og maskinbygning. Til det har vi brug for dig og din viden til en effektiv og struktureret styring af virksomhedens ledelsesadministration.

En højt specialiseret virksomhed

Vi er en moderne automationsvirksomhed med 150+ medarbejdere – produktionsmedarbejdere såvel som højt specialiserede maskinkonstruktører samt et effektivt administrationsteam.

Vi specialdesigner og bygger selv højteknologiske og fuldautomatiserede maskiner til industrien og medico-branchen – vores kundeportefølje tæller blandt andre Lego, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.

Hos os bliver du en central del af en arbejdsplads, hvor værdierne lever – samarbejde, ansvar og medarbejderengagement står øverst på agendaen.

Bliv en del af et stærkt fællesskab

Som vores nye kollega får du din daglige gang i virksomheden i Fårevejle. Du vil få direkte daglig reference til virksomhedens CEO og HR-chef, og du kan se frem til at blive en vigtig medspiller i et team af dygtige og engagerede kolleger, som du kan sparre og udvikle dig med.

Du får som kollega i PJM en nøglefunktion, og du kan se frem til en afvekslende og central rolle med ansvar for koordinering, administration og planlægning for ledelsen i flere afdelinger. Mere konkret får du bl.a. til ansvar at:

  • støtte vores projektledelse med opgaver såsom styring af ressource- og projektplanlægning
  • supportere vores kvalitetschef og HR-chef med styring og opdatering af virksomhedens ledelsesstyringssystem, herunder kompetencestyringsmodul for 150+ medarbejdere
  • drive praktiske HR-indsatser, blandt andet ifm. rekruttering, on-boarding og kursusplanlægning
  • supportere ledelsen med drift og vedligehold af digitale platforme, såsom intranet og infoskærme
  • diverse administrative og praktiske opgaver, inkl. rejsebestilling, visumansøgninger samt anden relevant rejsedokumentation i forbindelse med udlandsrejser til bl.a. Asien, Syd- og Centralamerika, USA og Europa.

Selvdreven kollega med overblik

Der kan være flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har god erfaring fra en lignende stilling med koordination, administration og planlægning som centrale ansvarsområder. Det kan endog være, at du har en baggrund som kontorassistentuddannet eller tilsvarende, og nu føler dig klar til en ny udfordring med mere ansvar og selvstændighed.

Du er i besiddelse af stærke it-kompetencer, og du er avanceret bruger af Office 365 (primært Word, Excel og PowerPoint) – har du kendskab til MS Project, er det kun et ekstra plus.

Du taler og skriver dansk og engelsk på et professionelt niveau.

”Vi leder kort sagt efter en engageret og selvdreven kollega, som kan assistere ledelsen med at drive og løse flere af de mange vigtige opgaver og indsatser, der alle tilsammen skal sikre, at vi lykkes med vores strategi og mission, både nu og i fremtiden,” 

    Stine Munk, HR-chef.

Har vi vakt din interesse?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på 72 45 96 07. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 24. maj 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Lyder det som dig? · Ansøg nu!

Du ansøger via Jobindex.
Klik på knappen herunder og bliv taget direkte til ansøgningssiden. 

Søg nu